Pages

Monday, January 11, 2010

aaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Semalam tak dapat tengok FT perform sebab kene pegi lab buat keje! (-.-') So dapat dengar kat radio je la. Memule tu rase tak nak pergi lab sebab nak tengok AJL tapi bile fikir tak patut pulak, keje robot punyela melambak lagi yang belum siap (-.-')

Waktu die tengah nyanyi, aku dok nyanyi dengan semangat lagu Bencinta tu sambil buat keje. Aku membayangkan die nyanyi tak gerak kiri kanan. Setakat duduk diam je. Betul tak? Uhuk2

N bile di'announce' FT menang 2nd runner-up, aku terus lepaskan drilling machine tu, angkat tangan sambil meng'hooreyy'kan kejayaan FT tu. Aku mesej Ima

Nak nangs! Sumpah! :'(


akibat keterharuan. FT sakit2 pun boleh menang. Huhuk. Lagi rase nak menangis bile Ima reply

Haha dia pakai tongkat!


Wuuu! Napela sangat bersemangat FT ni! Tapi ti yang aku sukeee! Maka enjoyla aku malam tadi kat lab akibat kemenangan FT tu! Aku nak jerit ni!

Ok dah. Nak buat keje lain yang maha melabak. Tata

6 commentaire:

lumut said...

no 2 bukan yuna ker?

ikanriang said...

2nd runner up FT menang.

kire betullah tu, yuna menang 2nd =)

-J- said...

mak ak brkata...
"cmne lah yuma tu bleh menang.."
hahaha..
anti btul dia ngan yuna...
tpi btul..
Ft pkai tongkat..
klaka plak ak tngk.. hahaha... nseb bek x tegolek je atas pntas tu.. huhu

oranglidi said...

hoho

oranglidi said...

pegi lab buat apa?

ikanriang said...

zaki,
kau klaka tengok FT jalan gune tongkat yee.. siap ko nanti nanti.. ko gelakkan die yee.. aku fan die ok 8-l

oranglidi,
aku ni pelahir robot2 utp. kau tak tau? aku ni la satu2nye pempuan batch kite dlm robocon tu. keep this in your journal. siankan aku tkontang kanting sesorang~