Pages

Sunday, May 23, 2010

Gambar anak anak bersaudarau







Nak tau takkkkk
Saya sudah berkali2 tulis pendahuluan entri tapi lastt2 saya backspaceeee pastu deleeeete
Tapi nah laaa saya letak gambar sahajaww




Ni keadaan meja saya dekat library tym musim exam sekarang. Ada satu buku tebal, dan satu buku nipis. Yang mana, buku nipis tuu.........



....... adela buku cite The Gingerbread Man. Phewwhhh kalau sudah bosan dengan benda2 berilmiah, memang seronok lerr bace buku2 cite kanak2 niii



Ni kad good luck buatan tangan saya untuk rumet waktu final exam sem lepas. Pergilah klik dan tengok besaw2 ape yang saye tulis dalam kad ni. Sius, pegi tengok.

Pastu, rindu kat budak2 ni. Ni gambar diorang tym kecik dulu. Comel sangat, buat aku rase nak nangis tengok :'(


Boleh panggil die Aliff. Muhammad Aliff Haikal.


Abang ngan adik. Kau rasa nak menangis tak?


Tsskkk rasa macam nak gomol2 je.


Aliff dengan aunty diba.


Sekarang diorang dah ade adik. Ariff pulak namenye :)

Ariff main buai ngan mak nye.


Aliff sangat suka pose bercekak pinggang macam ni. Kejap eh, tengok lagi 1 gamba die ngan pose ni.







Tengok gambar yang ni, aku rase aku nak propose die jadi boyfren aku foreverrr tapi aku dah terjadik makcik die pulakk :'(

4 commentaire:

pekot said...

jadi bf aku lah cmtuh..
celaka butterscotch...saje je lah tuh nak wat aku terliur kan.

ikanriang said...

mmg rugi la oklen takde roti butterscotch gardenia ni. hahaha

Adeqq said...

ikan riang yang comel!

suke la tgk muke anak sedare yg comey itu. nak kenal plish! hehe

ikanriang said...

boleh2. die ni lelaki idaman. baru pandai ngaji quran :D