Pages

Friday, April 03, 2009

Things Done and Untold

Bunyi entry ni macam rahsie ape je kan. Tapi aku just nak cite bende2 yang aku terlepas nak cerite dalam blog ni. Korang paham2 je la kan, intenet kat UTP ni makin lame makin bangang. Haih~


HSE ALERT

Aku, Dian si Rumet, Syima and Zaza masuk pertandingan wat blog ritu, bersempene dengan Health, Safety and Environment Week. Diorang join pertandingan ni sebenarnye untuk dapatkan coursework mark untuk subjek HSE. Memandangkan aku da amek subjek ni sem lepas, so reason aku masuk pertandingan ni hanyelah untuk mengisi masa lapang. Tapi, muehehe. Muehehe. Kitorang tak sangke la plak kitorang menang 2nd prize. Dapatla 50 hinggit wat beli eskrem. Tapi kitorang tak beli eskrem, kitorang combine duit ngan team yang menang 3rd prize, yaitu membe dari kos kitorang jugak, gi makan Pizza Hut kat bandar koboi yang 'up' sikit berbanding Tronoh, yaitu Batu Gajah.. Kalo rajin, silelah lawat blog kitorang ni : http://wecreatedisaster.blogspot.com/

Kalo da tengok blog tu, toksahlah korang nak komen lelebih plak ek. Simpan dalam ati sudey~

Ni tym amek adiah ngan sijil =)


Ni pulak tym memerut kat Pizza Hut ngan duit kejayaan =)


WALLET HILANG

It's hard to explain in blog, tapi senang nak cite kat tempat dalam gambar ni~

Balai polis~


SESI BERAMEK GAMBA DALAM LAB

Ni la budak2 yang boleh mengakibatkan kecelakaan dan musibah dalam lab~

Korang nak tau tak, aku rase aku da tak reti nak bercerite pape dalam blog ni aa. Ni sume gare2 intenet UTP yang macam harem, yang buat nafsu dan keghairahan aku kat blog terbantut cam tu je. Ni la akibatnye. Cite pon ntah pape je. Hish

2 commentaire:

Fieka said...

rindu kamu syg~~

ikanriang said...

rindu kamu jugak, n aku menyampah bile takleh update blog sniri :(