Pages

Friday, October 29, 2010

I'm proud of being fat now :)

Kau pernah jadi gemuk? At least aku dah, sekarang :) Ni merupakan part yang penting dalam hidup aku, so aku nak abadikan sejarah ni dalam blog ni. Aku cakap SEJARAH sebab no matter what, I will make this a history later!


Oktober 2007, Perlis
OK, tym ni belum beli tayar lagi


March 2010, UTP, Birthday Kesayangan2
Fuhhh ok saje aku pakai seluar ni. Sekarang, nauzubillah.. macam mpinjam seluar Anie Jelie!


Oktober 2007, Danga Bay, JB
Sumpah berbeda dengan sekarang (-_-)


Disember 2008, Port Dickson. Soaring The Eagle Training.
Huhh~ Tinggal kenangan..... akan kupastikan ia berakhir!

Julai 2008, UTP, Treasure Hunt Convofair
Aih jeans ni sekarang pakai dah macam hape dah (-_-)







Ni klimaks cerita kali ni..








Ni merupakan gambar tym main badminton dengan akak aku yang masih bujang tym ni..









Next gambar, korang takkan kenal sape minah ni (-_-)














Gambar taken on 22/10/10, yaitu seminggu yang lepas. Boleh sapa2 tolong bagitau saye sape minah gemuk yang dalam gambar ni? (-_-) Double chin, peha gemuk, pipi tembam. Sume pakej lengkap (-_-) Tengok 2 gambar last pun dah boleh bagi orang heart attack dah (-_-)



P/S : Ending entry ni macam tak sesuai je dengan tajuk (-_-)

13 commentaire:

Athirah Ahmad said...

omaigod!
fadd. gmbar last tuuu!

Nurul@km@l said...

fadd jd bear kiut y sedap dipelok...xtipoo

Hanim Salleh said...

hehehehheheh....... adik kak nim kan.......
welcome to the club sis :D hahahahahhahaahahahah

lumut said...

haha...komen kak nim buat aku gelak maaaa...

wehhhhhh...

aku cam terasa makan cili...

uwarrgghhh..

Hanim Salleh said...

macam tgk diri kak nim sendiri... lumut pun nak join kelab org semangat ker?? :D

.::fIsYa::. said...

faddddddddd...
siyes heart attack kejap..
bahagia sgt ke kat miri?
ko mkn ape weh...

ikanriang said...

hahahahahahaha. tak tau nak cakap ape. haha

Anonymous said...

wah takde lg fad.skang fat.
kalah dolah.
hahahahahaha.

Izz Amri said...

fad.............

xpe2..

welcome to the club ;P

ain farahain said...

erk.

okay.
o-kay.

......
sumpah speechless

imahalim said...

faddd. tu suar keje ke treksuit? hohee

Nursyahida Osman said...

HAHAHA, fad, itu maknanya awak gembira sepanjang berada d miri. hoho

ohh, mane tau blog awak? lame dah mase belek2 info kat fb awak. ekeke. :P

lumut said...

cissss kau tetap fad yang aku kenal 5 tahun dlu...seorang yang selalu ade je idea kau yg org lain x terpikir..hehe....cpt lah post!!!x saba ni nak buat "part time" job utk org yg au syg ni,hehe