Pages

Wednesday, February 24, 2010

Kenape. Kenape.


Saye tak tau nape.

Saye tak faham.

Subjek Reservoir Modeling & Simulation tu.

Nape susah sangat

Saye tak layak jadi jurutera petroleum ke.

Saye tak layak amek PE ke.

Nape saye rase derivation yang ade dalam buku tu paaaayah sangat.

Saye tertekan.

Saye tak paham.

Nape Prof Noaman boleh cakap sume bende laju je.

Nape sume bende boleh ade dalam otak die dan senang je meluncur keluar dari mulut sedangkan kami dalam kelas tercengang2 mahu tangkap satu demi satu ayat yang diucapkan.

Kenape.

Kenape.

Saye ni bengap sangat ke.

4 commentaire:

{lumut} said...

sbb Dia nak suruh awk tingkatkan usaha lagi..=).awk boleh.saya bangga ada awk taw..rindu.=(

tanpanama said...

sem depan intern, rilek2..

mrs camillo said...

awak tak bengap...

jgn cakap macam tu.

lecturer da begelumang ngan semua tu berbelas tahun. memang la lancar je.

cube u buat ni 2+2

senang kan?

kite blaja ni dr tadika kot.. :)

dont worry be happy baby~

RMS = TP haha

ikanriang said...

lumut.
sy rindu awak jugak.
jauh betul auckland tu. saye tak boleh sampai naik bus.
tapi takpe, frenship kite TAKKAN PERNAH HABIS =)
saye kene berusaha gigih lagi utk subjek ni. sem depan sudah intern :)

tanpanama,
kalau tersangkut, mcm mane nak intern dgn tenang.

camillo,
saye tak suke derivation snanye.