Pages

Saturday, September 05, 2009

She's healing

Semenjak dua menjak ni, dia happy.

Tak macam dulu, dia salu berduka lara.

Kalau tengok blog dia dulu, sume entry merisaukan.

Tiap antry ada air mata.

Dia lemah sangat dulu.

Tapi aku happy, sekarang dia da sembuh.

Aku yakin.

Dia da semakin sembuh.

Tak perlu lagi dia sasau mencari orang untuk memujuknya.

Kami jauh, aku pernah rasa gagal memujuknya dulu.


Sesungguhnya, aku benci durjana itu.

Dia buat aku menangis juga.

Engkau bahagia sekarang wahai durjana?

Lumutku sedang berbahagia sekarang, nyah engkau dari hidupnya.

Jangan berani kau melangkah masuk dalam hidupnya!

P/S : Entry ni berlagu happy tapi disulami perasaan benci menggunung. Lumut, aku sayang kau. Jagalah diri di sana. Kau pulang, aku bawa kau jalan2 sebab esok aku stat amek lesennnnnn!!!!! Yeeehhaaaaa!

8 commentaire:

Mrs Camillo said...

yeah! fad da nak amek lesen. esok!!! yeah!

oranglidi said...

oi oi! ade ape? hahahahha.

Razman said...

nak join gak jln2...

ikanriang said...

hah, jom.
aku takleh drive jauh2 kalo baru start balaja ni.
leh sampai aprika je.

beskot said...

salam fado..
lumut ko luka kembali.
tolong rawat dia..

-J- said...

Salam..
Mohon kebenaran utk meng"link"kn blog..
:)

lumut said...

sayang,
tatkala aku bca entry ni..
jiwa kau meronta sebak.
tp aku warning airmata..
jgn mengalir!!
sebab empangan airmata hampir kering..sungguh teruk kehancuran ini..

syg!betsnye ko nak amik lesen..
aku akan pastikan aku lepak ngan ko bukan utk sehari.tp berhari2..
tlglah berikan masa kami utk bersam sperti dlu!!!

igt x kite lepal umah kak nem ngan miss chapek..mkn2..ko masak sambal..sambil pggil kau kat bilik.
"kak nem suh aku msak smbil ni,"
ko glabah2..tp lpas tu smbal ko sedap..

ohhh..igt x kite sambung katil..
makan2..study2..
igt x kite ukir name kite bertige di bangunan skolah itu..
igt x???

akhirnya..menitis juge airmataku..
lalu empangan menjawab..

"aku dipaksa...."

lumut said...

nak ckp lagi..
aku amat sygkan kau..

kalau fit nak jeles pon..
pedulik ape aku!!