Pages

Monday, August 24, 2009

Tetap dan Walaupun

Tetap 1
Life's hectic sekarang. Assignments, presentation, test, kuiz, V5SR, robocon. Tapi alhamdulillah, aku tetap buat assignment walaupun malas. Tetap stadi untuk kuiz walaupun malas. Tetap stadi untuk test INTRO TO OIL & GAS INDUSTRY yang senang gile babi walaupun aku tau aku terer gile gaban untuk subjek tu. Petik jari, jawapan dah tertulis kat kertas. Haa.. power tak power aku, korang tentukan.

Astaghfirullah..


Tetap 2
Tetap terlibat dengan kelab robotik di UTP ini walaupun aku sorang je pempuan yang tinggal di dalamnye setelah ramai yang pergi intern dan sibuk dengan projek. Malah, tetap cool designkan robot untuk group aku walaupun tak pernah seumur hidup aku dalam robocon ni aku berjaya design robot dengan gemilang (when I say design, I mean drawing). Terer tak terer aku, korang tentukan.


Ni la design robot yang aku wat untuk group aku tu.



Keistimewaan : mengepit mengikut sistem gunting dan 4 lengan boleh digerakkan dalam satu masa.

Sumpah hepi gile bile dapat design robot ni.


Tetap 3
Tetap meraikan kejayaan mereka2 yang berjaya dan mereka2 itu tahun ini merujuk kepada seorang insan sahaje.




Ops. Salah letak gamba.




Ha. Yang ni. Inilah beliau yang berjaya itu. Tahniah, Kak Nad. Kawin nanti jangan lupa hidang buah naga untuk saya dan Mad. Kami tak mahu berebut dan bermasam muka dan berhasad dengki bom mengebom sesama sendiri dek sebiji buah naga.


Tetap 4
Tetap gagah melangkah ke kelas walaupun aku rasa aku perlukan sebuah kerusi roda otomatik untuk pandu aku ke kelas. Kereta? Tak nak. Aku tak mahu memandu. Dan aku tak reti memandu. Ha. Gelakla. Esok2lah aku register untuk lesen.

P/S : By the time aku tulis ni, Zai da tepon Pakcik Lesen untuk daftarkan aku dan Mad. Time kasih Zai. So korang leh stop gelak dah. Aku nak amek lesen tak lame lagi!


4 commentaire:

Izz Amri said...

hik2~ Fad always cool~~

Hanim Salleh said...

Sabar yek adikku... nnt kita buka bes2

lumut said...

so aku jela yg tggl x amik lesen lg neh?**sigh**

ikanriang said...

jgn risau, kawan yg bname mad tu lom ade lesen bawak beskal lagi pun :)