Pages

Sunday, March 01, 2009

Puisi Bernafsu

Aku sedang bernafsu..
Bernafsu amarah terhadap diri sendiri..
Aku tido petang ni, dan baju aku jadi mangsa hujan..
Baju tu dah kering awalnye, aku tau..
Tapi salah sendiri tak angkat dulu sebelum tido..

Aku sedang bernafsu..
Menggigil badan tahan nafsu amarah itu..
Astaghfirullah..
Kalo rumet ade, die mesti takut tgk muke aku ni..

Aku nak wat anouncement..
Kalo korang nampak baju aku besidai di mane2 dan hari kelihatan nak hujan, tolongla susahkan diri korang menghubungi aku sehingga berjaya, suruh aku angkat baju..

Dalam hidup ni, baju yang dibasuh kene hujan adela pantang aku no 1..
Dapat tau yg ade org lain nampak baju aku kene ujan dan tau baju tu AKU yang punye tapi tak wat pape, pantang no 2..
Boyfren curang ngan aku tu pantang no 3..

Pantang no 1 dan 2 saling berkait rapat..
Tapi hari ni aku menggigil sbb pantang no 1 je dilanggar..
Oleh diri sendiri..
Aku rase nak gigit2 je tangan aku ni..
Astaghfirullah..

Oh ye, aku nak tambah pantang lagi satu..
Mintak tolong boyfren kejutkan kite, die tak buat, tu no 3 setengah..
Dan pantang no 3 setengah tu pun da dilanggar..

Astaghfirullah..
Astaghfirullah..
Astaghfirullah..

6 commentaire:

ieQaH~FieQa said...

takot nye dgr pantang ko..sampai bf jatoh no 3..hehehe

Hanim Salleh said...

hahahahahhaa............ mestimuka nor masa tu monyok giler!

ieQaH~FieQa said...

fadddd..my new link here...hehe..www.kumbangmiss.blogspot.com

Hanim Salleh said...

pekot.. pantang pasal bf 2 jatuh smpi no 3 sbb nga marah pasal baju tu.. kalo tak, pantang no 1 smpi 10 sumenye pasal die ;p

Hanim Salleh said...

oh btw, aku fad. lupe nak sign out username kak nim :D

ieQaH~FieQa said...

hahaha..ko neh sengal!