Pages

Monday, March 10, 2008

Kisah Soaring The Eagle 2

Kitorang ade buat pertandingan American Idol, setiap kumpulan kene ade sorang wakil. So kitorang ade 4 penyanyi. Ngehehe. Aku tak larat nak gelak waktu tengok persembahan diorang. Si Bijan semangat abes la nyanyi. Jaidy feel gile. Shimi plak, bese-bese je. Michael? Bukan die yang nyanyi untuk kitorang, tapi kitorang yang nyanyi untuk die! Abes tunggang langgang lagu tu! Isk3. Dan Sampet (selaku Simon Cowell) telah dicabar oleh Bijan untuk buktikan bakatnya dalam nyanyian (yelah, mengkritik orang je selalu, kan? Apa salahnya kalau kite test power diorang kan?) =D

PERKENALKAN, PARA PESERTA KAMI :

Ini Bijan. Kelihatan cacat bukan?

Yang pakai baju hijau tu Shimi. Yang duduk selang satu kerusi dari die, Jaidy. Perempuan yang kanan sekali tu, oh maap. Aku tak kenal.

Ni pula Michael. Senyumannya sangat menawan, bukan?

PENGACARA KAMI :

Jason sebagai Ryan Seacrest.

BARISAN PENGADIL KAMI :

Nahvin sebagai Randy Jackson, Devina sebagai Paula Abdul, and Sampet sebagai Simon Cowell.

KEPUTUSANNYA :

4) Bijan
3)Michael
2)Jaidy
1)Shimi

Bijan yang mewakili kumpulan aku, semestinya telah menghampakan kami semua. Sob3. Aku ingat, mamat jiwang tu buleh menang. Sekali idak! Isk. Keciwa sungguh daku. Michael yang nyanyiannya bertarabur pun dapat kalahkan Bijan! Apa sudah jadi wahai Bijan?! Sob3.
Tapi tak mengapa Bijan, aku tau, ko da berusaha sehabis baik. Dapat kulihat semangat gigihmu itu dari kerutan wajahmu sewaktu meneran suara tu. Well, aku tau, bukan senang nak nyanyi lagu Seroja tu kan??

2 commentaire:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
.fadheR. said...

aaaaa...bru jumpe blog kau! miss utp!
=( ingt aku lagi x?