Pages

Friday, June 04, 2010

Hai Miriah. Saya Fadhilah. Selamat berkenalan :)

Tadi waktu belon nak naik, aku semacam takut. Yelah, last time aku naik belon waktu umur 5 tahun yang mane, aku tak heran langsung tengok awan2 kat keliling aku time tu. Waktu umur 5 tahun tu, aku semacam tak tau yang aku ade kat langit n keliling aku yang macam kapas tu adela AWAN. Ahaha. Lagak aku time tu macam da selalu sangat naik belon. Tapi, di umur doploh-an ni, bile naik belon, aku konpem, aku lagi jakun dari budak negro depan seat aku tadi :D Aku la yang terjenguk2 kat luar. Aku la yang dok mengalert membe2 kat sebelah pasal ape yang ade kat bawah :D

Rase excited sangat sampai aku tak mampu nak cover lagi kejakunan aku ni. Ahaha. Sian abah aku. Dlu die bawak aku naik flight kononnye untuk mengelak anak die jadi jakun bile da besar, tapi nak buat macam mane, waktu 5 tahun tu aku tak reti appreciate pengalaman tu. So, inilah akibatnye ye tuan puan, jangan bawak anak anda naik belon di umur 7 tahun dan ke bawah. Mereka takkan appreciate perbuatan anda itu :D

Aku selamat mendarat pukul 330 petang tadi, maka itu, bermulalah episod baru dalam hidup aku :)


Hai Miriah, nama saya Fadhilah. Selamat berkenalan :)

4 commentaire:

ain farahain said...

weehee~
fad da sampai!

rindu ah mlm smlm
T.T

Nawa said...

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

nak kek batik sawakkkkkk!!

ikanriang said...

ain : hee
rindu jugak. uu. sbb tak lame dapat jumpe ;(

nawa : ahaa, insyaallah :)

pekot said...

nk sumting from miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...kek batik plis..poskn kt auckland..=)